piątek, 23 czerwca 2017

NATURAL MOJO

Cześć Wam!

Mimo ogromu nauki, egzaminów oraz obrony licencjatu staram się nie zaniedbywać bloga oraz instagrama, na którym jestem nieco bardziej aktywna. Kolejna letnia stylizacja pojawi się już niebawem, dziś natomiast coś z tematu: zdrowie. Od niedawna mam przyjemność stosować produkty marki NATURAL MOJO, z którą po raz pierwszy zetknęłam się właśnie na profilach instagramowych. Jeśli jesteście ciekawi, jakie to produkty oraz co o nich sądzę, zapraszam do lektury.
NATURAL MOJO to niemiecka marka spożywcza, która oferuje produkty w 100% z naturalnych składników. Są idealne dla osób ceniących sobie zdrowy tryb życia.
W paczce znalazłam dwa produkty: FIT VANILLA oraz PURE DETOX, a także słoik do koktajli i shaker.
Zacznę od produktu o nazwie FIT VANILLA. Jest to mieszanka sproszkowanego białka z wanilią, połączona z wysokiej jakości surowcami. Zawiera 5 produktów takich jak: kokos, zielona herbata, granat, papaja czy nasiona płesznika. Shake polecany jest osobom, które trenują oraz są na diecie. Fit Vanilla to idealny zamiennik lekkich posiłków, a jego przygotowanie jest banalnie proste.

Bardzo polubiłam jego smak. Shake zastępuje mi śniadanie, a po jego spożyciu długo nie odczuwam głodu. Do shakera wlewam 250 ml mleka (1,5%), dodaje niecałe 4 miarki sproszkowanego białka (producent zaleca 5 łyżeczek, dla mnie to jednak za dużo), małą łyżeczkę oleju roślinnego (oliwa z oliwek, olej kokosowy), całość dokładnie mieszam i gotowe. Mega polecam!
Smaku drugiego produktu bardzo się obawiałam (po przeczytaniu składników), ale zupełnie niepotrzebnie. PURE DETOX to 28-dniowa kuracja mająca na celu oczyszczenie organizmu. Zawiera 8 starannie wyselekcjonowanych składników w 100% naturalnych. Co więcej, jest to produkt wegański, bezglutenowy i nie zawiera laktozy.

Zawarte w mieszance spirulina, nasiona babki płesznik, mniszek lekarski, karczoch czy imbir wspomagają układ trawienny i oczyszczają organizm ze szkodliwych substancji. Mieszankę Pure Detox piję raz dziennie, zazwyczaj po obiedzie. Do 200 ml wody wsypuję jedną łyżeczkę proszku i dokładnie mieszam. Jest naprawdę smaczny!
Podsumowując, produkty NATURAL MOJO to prawdziwa bomba zdrowia dla naszego organizmu. Warto przejrzeć asortyment sklepu i wybrać coś dla siebie, aby móc cieszyć się lepszym samopoczuciem i zdrowiem każdego dnia. Z całego serca polecam Wam produkty tej marki!

KOD ZNIŻKOWY 
Mam dla Was kod zniżkowy 'SABINA', który daje Wam 15% zniżki na zakupy na www.naturalmojo.pl.
Może ktoś z Was także stosował te produkty? Dajcie koniecznie znać.
Do kolejnego!
S.♥

16 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze produktów z tej firmy, ale z chęcią po nie sięgnę, bo jestem właśnie na etapie zrzucaniu kilku kilogramów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy nie piłam takich białkowych koktajli... słoiczek ze słomką mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo dobrego o nich słyszałam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle tego wszędzie, ach, też chciałabym spróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już gdzieś czytałam o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. One są świetne ale też maja swoja cenę :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam natural mojo :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Pierwsze słyszę, ale bardzo mnie zainteresowałaś, chętnie bym przetestowała te produkty na sobie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się właśnie zastanawiam nad tymi produktami:)
    Pozdrowienia!
    www.ztymcidotwarzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello! Someone in my Facebook group shared this
    site with us so I came to check it out. I'm definitely enjoying the information. I'm book-marking and will be tweeting this to my followers!
    Outstanding blog and fantastic style and design.

    OdpowiedzUsuń
  11. Your style is vvery unique in comparison to other folks I've read stuff from.
    Thanks for posting when you have the opportunity, Guess
    I will just bookmark this blog.

    OdpowiedzUsuń
  12. Great delivery. Outtstanding arguments. Keep up the good spirit.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)